söndag 24 januari 2016

Byrå i ny outfit

Är så nöjd! Hela veckan pysslade jag med en liten överraskning till mina föräldrar men jag visste inte ens om de skulle gilla den. De har renoverat sitt sovrum senaste höst och därför sökt efter en ny byrå. De hade redan beställt en men leveransen tog mycket längre än de kommit överens om så mamma annullerade köpet.

Jag fick höra om att hon annullerat byrån förra helgen typ. Hon berättade då att hon tänkt sig ett som finns på Ikea istället och tanken var att vi skulle hämta det nu då de var här. På måndagen fick jag tag på en brun byrå som i storlek skulle passa sovrummet perfekt. Bara färgen helt fel...

Hela veckan har jag och min man slipat, målat och donat och på fredagen innan de kom till oss fick jag sista nya handtaget på plats. Och mamma och pappa gillade byrån så det blev ingen från Ikea, utan en av mig och min man istället. Bild på byrån på sin nya plats ser ni här, så fint tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar