lördag 2 januari 2016

Effektivt nytt år

Välkommen 2016! Vi firade årsskiftet hos vänner, det var så roligt! God mat, kompisar för alla åldrar, raketer och bastu.

Idag fick vi äntligen färdigt förrådet/skjulet på bakgården. Då det blev färdigt fick vi flytta cyklarna från garaget till det nya förrådet och det blev så bra med utrymme i garaget genast. Nu ryms vårt hemmagym så mycket bättre! Och bilen ryms också, utan att man behöver flytta runt cyklar och träningsbänk först. Skönt! Och då det blev så fint med rum på golvytan blev jag inspirerad att röja ut lite skräp från hyllorna också, dubbel skönt!

Igår hittade jag en bild från sommaren som gjorde mig så glad! Jag var med vänner på 90-tals festival i Helsingfors och bilden är tagen där. Jag dansar som en dåre men är så lycklig. På loppis idag hittade jag en Village People LP, den kan jag säkert dansa galet till under 2016! Gott nytt år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar