måndag 2 maj 2016

En våg i min smak

Gick på loppis för att hitta gympaskor till dottern. Vi hittade passliga Adidas och eftersom jag köpte dem på loppis så blev det "pengar över" att se på annat också.

Vi hade så trevligt med Linn då vi provade kläder och funderade om jag skulle köpa den sommarklänning jag provade och om hon skulle få alla fem tröjor hon provade... Jag köpte klänningen och hon fick tre av tröjorna. 

Innan vi gick ville jag ännu ta en titt på ett försäljningsbord som en kvinna just hämtade sina saker till. Där såg jag en så fin och stabil gammal köksvåg. Inget säkert svar kan den ge, ställ en banan på vågen och den ger 200 gram. Typ samma visar den om jag sätter mig på den. En våg i min smak.

Lite dyr i jämförelse med vad jag brukar betala för "onödigheter"  (10€) men den var ju så fin! Dessutom stod en annan kvinna bakom mig och hon skulle ha nappat vågen direkt om inte jag hade tagit den. Jag vet att det skulle ha harmat mig något enormt i så fall. Och nu är jag så nöjd med köpet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar