lördag 2 april 2016

Utnötta skor, ett mycket gott skäl att köpa nya!

Den här veckan kom mina löpskor till sin ände. Stortån kom igenom tyget på den högra. Äntligen! Det var skor jag fick av min mamma, dyra men passade inte henne. Passade mig ok men de var ganska tunga så jag har länge tänkt på att köpa nya men varför göra det då de man har går att använda.

Idag var det så dags att köpa nya, de tidigare var ett par Asics och jag hade väl tänkt mig samma märke igen men så blev det inte. Intersport har haft readagar den här veckan och jag har varje morgon mottagit deras mail om just en viss dags reaprodukter. Idag bilade jag med Linn till Ylöjärvi och testade "skorna för dagen", Nike Air Relentless 5. De kändes jätte lätta och bra för min fot. De hade en tillräckligt bred läst så att också mina liktornar får plats...

Testade dem "in action" direkt, fick klart godkänt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar