onsdag 9 december 2015

Brädspel

Jag köpte en systemkamera via huuto.net och jag fick den hemlevererad idag. Igen en massa nytt att lära sig men kul på samma gång. Nikon D3200 blev det, med lite hjälp av min bror som är duktig på fotografering.

Jag har varit sjukledig några dagar och idag kände jag mig så bra att jag tog en sväng på loppis. Jag har länge sökt efter ett brädspel som heter Ubongo. Jag har lite för vana att inte köpa nytt utan hellre begagnat. Nu äntligen hittade jag spelet, det stod så snällt på en hylla och väntade. Så går det ofta, jag hittar det jag tänkt mig bara jag söker.

Jag är lite av en hamster då det gäller spel. Jag köper gärna olika men sen blir det inte så mycket spelande i alla fall. Det är synd. Det beror kanske mycket på att både jag och barnen är lite dåliga förlorare... Jag har väl blivit bättre med åren men det känns ju aldrig roligt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar